A Virago nevet hallva sokaknak egy ugyancsak esetlen custom jut eszükbe, ha egyáltalán. A Classified Moto m?hely f?nöke, John Ryland tenni kívánt afel?l, hogy egyrészt megint felszínre kerüljön a már-már feledés homályába merül? név, másrészt, hogy egészen újszer? képzetet társíthassunk az azonos nev?, 1982-ben kihozott háromnegyed literes modellhez.
Els? lépésként éppen a 750-es blokkot távolította el az épít?k lelkes csapata, egy 920 R járult hozzá a projekthez, mint szívdonor. A piszkos munkát azonban nem ez jelentette, sokkal inkább a hátsó felfüggesztés átkonstruálása: az egyedi vázhoz nemkevésbé egyedi leng?villára volt szükség, ami hosszabb és könnyebb is lett. Ez jelentette a legnehezebb feladatot.
Klikk a képre, Classified Moto Virago galéria nyílik!
Ezen „odüsszeia” után már csak azok az ilyenkor szokásos apróságok voltak hátra, mint a tank fényezése, jobban mondva csiszolása – ami nagyon hatásosra sikerült. Az avíttas kinézetben a készít?k nem kevés munkaórája fekszik.
A teleszkóp egy 2009-es YZF R6-ból származik (módosított tengellyel és új csapágyazással), és a hátsó felfüggesztéshez is a szétdarabolt 600-as Yamaha alkatrészeit hasznosították Rylandék. Az összhatás kimondottan jellemz? a Classified Moto alkotásaira: nyers, mechanikus dizájn, zéró sárvéd?k, a farokrész teljes hiánya, kézm?vesmunkával létrehozott kipufogó.
Legutóbbi hozzászólások