Míg a legtöbb Kawasaki cruiser a nyugodt, laza cirkálást helyezi el?térbe,
addig a Mean Streak jóval agresszívebb külseje és versenyképes váza olyan k?kemény
power cruiser élményt nyújt, mellyel semmilyen más motor nem veheti fel a versenyt.
A VN1600 Mean Streak és a VN1500 Mean Streak közötti
különbségeket az alábbiakban lehet összefoglalni:
Megnövelt motorteljesítmény
Az új blokk a VN1600 Classic módosított er?forrásán alapszik, így a Mean Streak
lökettérfogata 1470 cm3-r?l 1552 cm3re n?tt. Az alacsony és közepes tartományú
er?kifejtés jelent?sen javult, és az alapjáratról való kigyorsítás is sokkal
er?sebb lett. A hengerfej módosítások miatt az er?leadás még a VN1600-énál is
jobb.
Egyéb módosítások
Merevebb lett a leng?villa, az ülés új felfogatásai csökkentik a vibrációt,
és van még egy sor kozmetikai újítás, melyek tovább finomítják a gép megjelenését.
A VN1600 Classic er?forrás nagyobb méretei még férfiasabb megjelenést kölcsönöznek
a Mean Streak-nek. További kozmetikai beavatkozás az új tankmatrica, új tükörtartók,
polírozott kuplung és fék f?hengerek, új markolatok és új kidolgozású öntött
kerekek.
Nagy teljesítményre hangolt er?forrás – az agresszív gyorsulás és az
élénk gázreakció érdekében a Mean Streak-en nagy, 40 mm-es torokátmér?j? elektronikus
benzinbefecskendezést alkalmaztak. A VN sorozat más cruisereivel összehasonlítva
a Mean Streak blokk pörg?sebb karakterisztikával és fantasztikus gyorsulással
dicsekedhet.
Alacsony és hosszú váz – szupersport összetev?kkel – a nyújtott váz
design egyenesen az épített cruiserek világából származik, és hozzájárul a Mean
Streak agresszív image-éhez. Az alacsony ülésmagasság, a robusztus váz és a
kezes futóm? olyan kezelhet?séget biztosít a Mean Streak-nek mint egy sport
cruiser – mindezt egy power cruiser kinézetével. Egy sor olyan high-tech alkatrész
található rajta, melyet általában csak a szupersport motorokon láthatunk, mint
például felfordított teleszkópvilla, nagy átmér?j? els? tárcsafékek, 17 colos
öntött felnik, és radiál gumik, melyek a Mean Streak-et a cruiser skála nagyteljesítmény?
végébe helyezik.
Egyéni küls? – a perem nélküli tankjával, új kidolgozású, 3 küll?s felnijeivel,
egyenes kormányával, és a rengeteg alumínium és króm alkatrészével a Mean Streak
már a gyárból kigördülve is nagyon közel van egy custom motorhoz.
Legutóbbi hozzászólások