Nem mondhatja el magáról, hogy hihetetlen élményben volt része, hiszen
a h?mér? higanyszála nem kúszott magasabbra 11 foknál. Az aszfaltról ne is beszéljünk,
hiszen a pályán történt bukások közül biztos, hogy volt ami az igen rossz tapadási
viszonyokra vezethet? vissza. Sanyi megúszta, hiszen hiányzó és összetört
darabok nélkül térhetett haza.
A motor, mint már tudjátok a tavalyi Suzuki GSX-R1000 K3. Csupán design,
a kipufogó változott rajta. Ezek az ‘apróságok’ sok vizet ezen a napon
nem zavartak, ellentétben a gumikkal. Mivel a 2004-es szezon több tekintetben
is változást hozott Sanyink életébe, a sorból idén nem maradt ki a gumimárka
váltás sem. Idén a Dunlop képezi kapcsot a motor és az aszfalt között.
Reméljük!
Sajnos, pont az ilyen id?járási viszonyokra és hideg aszfaltra való gumit,
ugyanis nem sikerült kipróbálni. Sanyi kénytelen kelletlen jóval keményebb
gumikeverékkel tudott csak körözni, ami nem volt túl bizalomgerjeszt?, látván
miként jött kifelé a kanyarokból a gép. Reméljük, mihamarabb kitudja próbálni
majd a többi keveréket is. Egyébként a motorral megvolt elégedve minden tekintetben.
A szokásos év eleji beállítások keresgélésével ill. pontosításával telt az
egész nap, miközben sz..rá fagytunk. A Bitubo futóm?vel vannak még problémák,
mivel ez is új szerzemény idén, de ha a ‘közlekedési viszonyok’ jobbak
lesznek és többet tud majd menni, talán minden a helyére kerül, mert ezt még
nem nagyon sikerült beállítani. Jöv? héten még lesz edzési lehet?ség ott
mindenre ki lehet majd mondani az áment, ha isten is úgy akarja, hiszen
nyakunkon az els? verseny, ami ráadásul még hazai pálya is. A munka reméljük,
meghozza gyümölcsét! Április 25.-én minden kiderül a Hungaroringen, de addig
is rójuk a köröket szorgalmasan.
B.Gabi
Legutóbbi hozzászólások