EST. 2002

Voxan 2004

Nincs híján az ötletnek, kreativitásnak: a dolog egyre határozottabban halad egy komplett maxi-széria megvalósítása felé. A „felhasználóbarát” naked, a café racer,
a reneszánszukat él? scramblerek során túl a Voxan egy extrém sportjárgányt is bevállalt. A szív mindegyik modellben a jól bevált 72 fokos V a maga 996 köbcentijével.

A Black Magic 1000 designere a szerb Sacha Lakic (emlékszik valaki a
Bimota Mantrára?). A café racer alapjaiból indult ki, hozzátéve az
ötvenes-hatvanas évek világát (Emlékszik valaki a Tritonra vagy a
Norvinra? Mindkett? váza Norton, motorjuk pedig Triumph illetve Vincent.).
A fekete csoda a jöv? évben kerül kereskedelmi forgalomba, de
információink szerint már most rendelhet? interneten ( www.voxan.com)
Az ár 15.000 euró.

A Scrambler továbbfejlesztett változata a Street Scrambler. Az elképzelés
egy sportos raodstrerr?l szól, néminem? endurisztikus felhanggal, ám
patent módon országúti sportmotorhoz ill? kerekekkel, gumikkal,
felfüggesztésekkel és fékekkel. A régi Scramblerhez képest nagyobb a
teljesítmény: 103 LE a korábbi nyolcvanöt helyett. Hozzáférés 2004 vége
felé, 12.000 eurós áron.

A Voxan számára egyre sürget?bb egy abszolút sportjárgány piacra
bocsátása. Ezért, még a Street Scrambler kereskedelmi megjelenése el?tt
várható a VB1 1000, mely rengeteg beavatkozáson esett át, amiknek
köszönhet?en drasztikusan megn?tt a 996 cc-s motor potenciálja. Egyedinek
ígérkezik a revideált injekciós rendszer. Teljesítményi adatot a gyár
egyébként még nem közölt. Árat viszont igen: 18.500 euró.

ugrás fel