EST. 2002

Woidwerk BMW R80 G/S

Kevés olyan motoros van, aki nem vágyik arra, hogy egyszer részese lehessen egy átépítésnek. Akár mint kitaláló, kivitelező, vagy csak vásárló. Mindannyian szeretjük az egyedi és minőségi dolgokat, főleg ha az élvezhető végtermékkel párosul. A bajorországi építőműhely most összehozta ezt a kombinációt.

Ahhoz, hogy építsünk egy jó motort, kell keresnünk egy jó alapot. Ralf a cég tulajdonosa a műhelytől 100 km-re talált egy 1990-es modellt. A tulajdonos még 1990-ben vásárolta és összesen 18.000 km tett meg vele.

Miután megtalálták a megfelelő alanyt, gyorsan vázig bontották és levágtak a segédvázból. Ezt követően elkezdték felépíteni a motort úgy, hogy a kiindulási pont a kormány körüli terület legyen. Az R80 rövidebb villát kapott, és egy különleges számára készített fényszórót. A teljes elektromos rendszert módosítottak, K and N légszűrővel nővelték a teljesítmény és a látványt egyaránt. A lábtartókat mart alumínium sport verzióra cserélték.

A műszerfal a már jól megszokott Motogadget kínálatból származik, ahogy a színek is a BMW M-Performance kombinációit követi. Míg az első lámpa a bőrborítással enyhén szólva is érdekes lett, a hátsólámpa telitalálat. A kifeszített kis BMW jelvény, ami még funkcióval is rendelkezik zseniális megoldás.

Az építés egyik legérdekesebb része a kipufogórendszer. Az együléses kialakításnak köszönhetően, lehetőség és hely nyílt arra, hogy a mind két csövet átvezessék egy oldalra. Érdekes bár kicsit megosztó megoldás lett a kipufogócső elvezetése. De egészében nézve egy nagyon letisztult és valószínűleg jól használható motor jött létre.

Fotók: Mad Fritz BMW R80

ugrás fel