EST. 2002

WSBK Olasz Nagydíj, Monza: a pénteki nap eseményei

A Ducati Fila Team két képvisel?je harmadik, illetve ötödik helyen zárt.
Neil Hodgson (1’47”898 – n. b., a harmadik id?eredmény négy tizedmásodpercnyire
van a tavalyi edzésrekordtól) összesen huszonhárom kört abszolvált, határozottan
javuló tendenciát mutatva.

‘Reggel valami nem stimmelt, de az ebédszünetben csak sikerült rendberakni
az én drága 999-emet: most kell?képpen stabil, és nagy sebesség mellett is jól
érkezik meg a lassítókba. A fékkel még lesz némi dolgunk. A három alapvet? tényez?
Monzában: maximális sebesség, megérkezés a kanyarokba és a motor viselkedése
fékezéskor.’

Ruben Xaus többet körözött az els? felvonás alatt, mint bárki más: huszonöt
köréb?l a legjobb 1’48”1o1-re sikerült, ez az ötödik pozícióval vált egyenérték?vé
a nap végére. ‘Remekül bírják a gumik, és ez rém fontos Monzában – kommentált
Ruben. – Relatíve sok kört teljesítettünk, és ennek meglett az eredménye: a
jelenlegi motorbeállításaink enyhén szólva bizalomgerjeszt?ek. Különben egyáltalán
nem fontos vasárnap az els? sorból indulnom, b?ven elég, ha nyerek… merthogy
arra készülök.’

A monzai Supersport-viadalok rendre kiélezett küzdelmet és szoros befutót
hoznak. A pole az ausztrál Karl Muggeridge-é (Honda), ám ez Lombardiában egyáltalán
nem biztosíték semmire.

A 2oo3-as elvileg ‘yamahás’ év (hisz a Yamaha páratlan esztend?kben
nyeri az Olasz Nagydíjat, legalábbis statisztikailag), ám a Yamaha Belgarda
fiainak alaposan gatyába kell rázni magukat, ha a gy?zelemre (vagy egy dobogós
helyre) pályáznak. Jurgen van den Goorbergh a második, Simone Sanna
a negyedik sorból rajtolhat.

ugrás fel