A japán gyártó már egy ideje együtt dolgozik neves motorépítőkkel és jobbnál jobb motorok születnek a fúziókból. Gyakran mégis vásárolhatjuk ezeknek a fejlesztéseknek bizonyos elemeit. A mostani történet azonban teljesen más, az XSR700 átépítés versenyzésre is alkalmas és a pénz nem számít alapon dolgoztak a Workhorse Speed Shop munkatársai.
A NOS rendszer , a komplett versenyfékrendszer ( 6 dugattyús ), teljes kipufogó rendszer és persze sok minden egyéb kellett ahhoz, hogy a motor valóban alkalmas legyen versenyzésre. Megnövelték a hűtés kapacitást, átszabták a vázat, lecserélték a kerekeket. Ha őszintén karunk fogalmazni komolyan át kell nézni a motort valakinek, hogy rájöjjön ez XSR700-ból épült. Érdemes elnézegetni a részleteket, így például a hátsó futómű mart tartó konzolját.
A váz 150 mm lett lejjebb engedve, míg a hátsó lengőkar 100 mm -el lett hosszabb. A motor az 1985-ös FZR 750 Bol d’Or Sonauto vonalát és színeit kapta amin Christian Sarron versenyzett.
Legutóbbi hozzászólások