EST. 2002

Yamaha MT-09 Street Tracker 2014 – Végre itt a sötét oldal

A második a Street Rally verzió volt, amit tavaly év végén mutatott be nem más, mint maga Valentino Rossi.

Az MT-09 Street Tracker dögösebb, mint a sima 09, és sötétebb, mint a Street Rally. Az idomzat, a színek, a stílus új irányt vett, a tervez?k a dirt track pályákról és az utcai scramblerekb?l merítették az inspirációt. A tank vonalai elveszítették ártatlanságukat, határozottabbak és komolyabbak lettek, a motor szélesebb lábtartókat kapott. Könnyed és fürge benyomást kelt. A Street Tracker valóban a sötét oldalról érkezett.

 

Az egyedi karbon és alumínium elemeknek köszönhet?en a Street Tracker tettrekész és kompetitív benyomást kelt, sehol nem marad észrevétlen. A rövid els? karbon sárvéd?t alumínium elemek rögzítik, és a mattfekete váz és a bronz szín? kerekek is élénk kontrasztot képeznek az alumínium rajtszámalappal a két oldalon és a lámpa fölött, melyek a versenymotoros hangulatot er?sítik.

A Street Trackert ugyanazt a háromhengeres, folyadékh?téses, 850 köbcentis blokk hajtja, mint az MT-09-et, 115 lóer?t produkál 10 000-es fordulaton és 87,5 Nm-t 8500-nál, hatsebességes váltóval. A blokk mattfekete, a hengerfej bronz színezést kapott.

17 colos kerekek pörögnek az alumínium vázban, ami a fékeket illeti, elöl 298 mm-es, hátul 245 mm-es tárcsákat találunk.

A motorhoz rendelhet? Akrapovic kipufogórendszer, ha valaki még teljesebb élményre vágyik.

A Street Tracker augusztusban jelenik meg a kereskedésekben, és várhatóan 190.000 forinttal kerül majd többe, mint az alapjául szolgáló MT-09, és egy árban lesz az MT-09 Street Rally változattal.

ugrás fel