EST. 2002

Yamaha Speed Iron

Marcónak már egészen kiskora óta benzin folyik az ereiben, és ez meg is látszik építményein és azok motorozhatóságán. Kezdetben terepen, majd gyorsasági porondon is versenyzett az úr, manapság, bölcs korba lépve pedig Acél Motorok (Moto di Ferro) nev? m?helyében tevékenykedik, amit azért alapított 2009-ben, hogy kényes ízlését kielégít?, neki tetsz? motorokat gyártson.

Egy újabb ilyen lett a Yamaha házi épít?versenye keretein belül született Speed Iron is: a jámbor XV950 egy vagány street cruiserré alakult, Marco elmondása szerint tracker stílusban. „Sebességszeretetemet is meg kívántam jeleníteni rajta” – meséli – „egy er?s stílusú, mégis harmonikus gépet akartam. Bizonyos alkatrészek, mint a gumi, inkább a kinézetük miatt lettek kiválasztotva, de a funkcionalitáson nem eshetett csorba – jól lehet motorozni a Speed Ironnal, szeretem.”

A Borrani felniken feszül? ballonos gumik valóban inkább a showelem kategóriát er?sítik, viszont a karnyi, feketén csillogó VMAX els? villa mellé kell is a megfelel? vaskosság, hogy harmóniát lásson a szem. A tank, a hátsó ülésidom és az oldalfedelek alumíniumból készültek a mester keze nyomán, a lehet? legkevesebb, de szükséges menetdinamikai információkról pedig egy Acewell m?szerfal tájékoztat, miközben az Arrow kipufogórendszer dörömbölését élvezzük dobhártyánkon.

Még néhány kellemesen passzoló alkatrészt vettek a Tarozzitól és LSL-t?l, például (mint lábtartó és légsz?r?), ahogy a féklámpával integrált indexeknél a „letisztult, de funkcionális” jegyein belül. Marco szerint a motornak rendkívül jó a fogadtatása, emiatt az alu tankra és idomokra sablont hoznak létre és kitként fogják árulni az XV-khez a Speed Ironosító alkatrészeket. Érdekl?dni a www.motodiferro.it alatt tudtok…

A galériáért kattintsatok a képekre!

ugrás fel