Daniel Peter 4 éves korában szeretett bele a BMX-be és 30 évvel később hasonló elvek alapján épít motort. Daniel fotósként dolgozik de a téli hónapokban motort épít, ez a negyedik Yamaha amit készít. „ A motor nagyon jól irányítható, hihetetlen hangja van és jól alternatíva azoknak akik mindennapi használatban gondolkodnak”.
Az 540 cm3-es motor erejét növelte JE dugattyúval míg tömegét csökkentette 127 kg-ra. A légszűrő K & N lett, míg a gyújtásról egy Powerdynamo egység gondoskodik. Az olajpumpát a KEDO készítette. A kipufogót teljesen áttervezte ami egy rozsdamentes részből és Kone Engineering dobból készült.
Az SR 17 supermoto kerekeket kapott, elöl KTM-ből, hátul pedig egy Honda CRF450-ből került elő a megfelelő méret. A gumik Pirelli MT60, 120 elöl és 160 hátul. A fékek felújításra kerültek, Brembo és Beringer alkatrészek keverékéből és egy RCS 14 radiális főfékhengerből áll össze a rendszer. A futómű egy Kawasaki ZX6R-ről származik, kicsit leengedve.
A tank a kultikus Yamaha XT500 melyet a Baja inspirálta fényezés díszít. A nyereg a MotoLannából érkezett, míg a segédváz saját alkotás. Daniel olyan kiegészítőket is nagyon jól eltalált mint a hátsó lábtartó vagy az első sárvédő.
A teljes cikket megtaláljátok a BikeExif oldalon
Legutóbbi hozzászólások