Új megjelenés és új felfüggesztések jellemzik az jövőre érkező frissített változatot. A 2016-ban megjelenő modellnek szüksége volt a továbblépésre az Euro5 szabvány elvárásai miatt. A sportúra modell radikálisan modernizálódott a fejidom területén. Az erősen R1 és R6 vonalaira emlékeztető idomzat, LED alapú helyzetjelzőket és két fényszórót rejt magában.
Az új burkolat egy új műszerfalat is rejt, amiben sok értékes információhoz juthatunk, az elődhöz képest. A váz anyagszerkezete és kialakítása változatlan maradt a tengelytáv 1 cm-el nőt ( 1460 mm). A futómű területén is komoly előrelépéseket tettek a mérnökök, elöl egy állítható 41 mm-es szárat találunk, míg hátul egy állítható rúgóstagot.
A kormány továbbra is riser, de szélesebb és más szögekkel készül, a jobb vezetési élményért. Ahogy új ülést kapott a modell, a kényelem és a jobb használhatóság jegyében. A tank kapacitást 17 literre növelése is azt mutatja, hogy a Tracer 700 hosszabb túrákra is alkalmas motor lesz a következő évtől.
Legutóbbi hozzászólások