EST. 2002

Yamaha XJR1300 és XJR1300 Racer

Kétségtelen rákaptak a Yamahánál a Yard Build vonalra, ennek szellemében frissítették fel az XJR1300-at 2015 divatkövetelményeinek.

A Wrenchmonkees és a Deus nyomdokain haladva az új XJR fekete 4-2-1 kipufogót kapott, rövidebb segédvázat, kúpos kormányt, kompakt els? lámpát és új m?szerfalat, és egy pár alumínium (ál)dekli is díszíti az oldalát. Keskenyebb lett a tankja, de a kapacitása továbbra is 14,5 liter, és mostantól a hátsó rugóstag-párt az Öhlins szállítja.

A blokk a régi modellb?l érkezett – 1250 köbcentis, 98 lóer?s, 107 Nm -, a Yamaha szerint a legnagyobb soros, négyhengeres, légh?téses blokk a piacon.

Az XJR1300 bemutatásával egy id?ben megismerhettük az XJR1300 Racert is, ami „egyik Yamaha dealerünk egyedi építése eredeti Yamaha alkatrészekb?l” – mondja a gyár.

A Racer karbon elemeket, többek között els? sárvéd?t, fejidomot és üléstakarót kapott. Clip-on kormánya jobban passzol a sportosabb motorozáshoz és a café racer küls?höz.

Mindkét változat kékben, szürkében és feketében létezik.

GALID782

ugrás fel