EST. 2002

Yamaha XV950 D-Side

Egyik szépsége a dolognak, hogy a donor 2015-ös XV950 vázát nem kellett vágni – használható maradt motorként. A poén ugyanakkor az oldalkocsi, természetesen.

Yamaha XV950 D-Side

 Gyönyör?en eltalálták Deus-ék a 60-as évek Riviérájára kikötött, ringatózó speedboatok érzését, ugyanakkor a szélvéd? egy 1935-ös biplán könny?repül?r?l is származhatna. Hátra még egy hajódeszkázott csomagtartóra is futotta csatos b?rszíjakkal – a lehet? legkevesebb, de abból a legjobb.

Yamaha XV950 D-Side

A gépészeten nem sokat variáltak. Egy mart blokk oldaldeklit és a hatdugattyús Deus/Discacciati fékrendszert leszámítva még egy Sc-Project kipufogórendszer említhet?, mint nem külalakot érint? beavatkozás, határeset ebben a bmx-szer?en szivacsozott krosszkormány.

Yamaha XV950 D-Side

Imádnivaló a direktsz?r?s légsz?r? alumíniumból kalapált fedele by Deus, de maga a szintén alu tank is odatesz egy lapáttal; a szálcsiszolt tartály nagymértékben meghatározza a D-Side nevet kapott oldalkocsis fogat stílusát.

Galéria:

ugrás fel