A sikeres szárnypróbálgatásokat követ?en magától értet?d? volt a lépés, hogy m?helyt nyissanak Benders néven Ettlingenben. Endurós beütés? motorjaikon nem véletlenül akadt meg a Yamaha Europe szeme, így ?k is bekerültek a hangvillás márka Yard Built programjába, melyben híres motorépít?ket kérnek fel, hogy tervezzenek átépít? kitet a klasszikus SR400-hoz, amit a tulajdonosok megvásárolnak, majd a garázsban saját maguk felszerelhetnek.
A Bender testvérek az egyszer?, hatékony, mindennapi használatra alkalmas motorokban hisznek, mint az XT, az SR, az XS, a Triumph és a Beta. Yard Built motorjukhoz az ihletet a legendás XT adta, modern köntösben.
Az elképzelés lényege a minimális változtatásokban rejlett: semmi vázmódosítás, praktikus funkcionalitás, egyszer?en felszerelhet? egyedi kiegészít?k. Nem gondolnánk, de az SR400 mindössze négy hét alatt készült el, a neve pedig „Homage” (Hódolat) lett.
Elöl hosszabb teleszkópokat kapott egyedi villahíddal, és a motor hátulja is 30 mm-rel magasabbra került az új rugóstagnak köszönhet?en, valamint laza talajon jobban használható Heidenau Klassik enduró gumikat kapott. Enduró stílusú lábtartók, pedálok, krómozott enduró kormány, rövidebb ülés került az SR400-ra, utóbbi így helyet biztosít egy apró csomagtartónak is.
A vintage enduró stílust er?sítik az alumínium sárvéd?k, a kartervéd?, az oldaldeklik és a sima szürke blokkfedél. Egyszer? lámpák, m?szerek, és rajtszám-tábla tartják a megjelenését az egyszer?ség és a funkcionalitás talaján.
A kipufogó is egyedi. „A hangja eléggé SR-es maradt, nem túl hangos, de jobban érz?dik benne az egyhengeres tónus. A befecskendez? rendszer továbbra is m?ködik, és az els? rúgásra indul ez a kedves kis motor.”
A TT500 ihlette fényezés a hab a tortán. Szerintünk nagyon jól sikerült. Ti mit gondoltok?
Fotók: bikeexif.com
Legutóbbi hozzászólások