EST. 2002

Yamaha: freestyle és háromhengeres koncepciók Kölnb?l

Nem csupán új modelleket és grafikai megjelenéseket mutatott be a Yamaha a kölni Intermoton, de két olyan el?remutató koncepciót is, amelyek talán már a következ? lökéshullámban szériamodellekké lesznek. A Moto Cage-Six nev?, a freestyle ágazat által inspirált motorocska ránézésre akár holnap kikerülhetne a szalonokba, vélhet?en afféle piacszondázás is a hangvillás marketing célja, és az XJ6-alapra épített extrém gép jó sajtót kap, akkor bármikor bevethet?. Remek kis motor ránézésre, a robosztus fémcsövek is a freestyle életérzést er?sítik, amellett, hogy alapfunkcióként mechanikai védelmet biztosítanak.  

yamaha_freestyle_es_haromhengeres_koncepciok_kolnbol

yamaha_freestyle_es_haromhengeres_koncepciok_kolnbol

yamaha_freestyle_es_haromhengeres_koncepciok_kolnbol

yamaha_freestyle_es_haromhengeres_koncepciok_kolnbol

yamaha_freestyle_es_haromhengeres_koncepciok_kolnbol

Emellett került azonban egy másik mérnöki koncepció is a Yamaha standjára – egy fajsúlyosabb alkotás, ami nem l’art pour l’art jelleggel gurult közszemlére, hanem mint a márka egy lehetséges – és nagyon valószín? – fejl?dési pályáját demonstrálandó elképzelés. A keresztf?tengelyes blokk YZR-M1-ben és R1-ben elért eredményei (a siker fokmér?je itt leginkább a vezethet?ség) vitték arra az iwatai mérnököket, hogy háromhengeres er?forrást tervezzenek – ez hajthatja a jöv? Yamaháit. Az M1-et és az R1-et is a lineáris er?leadás miatt dicsérik, és a háromhengeres alapkoncepciója is a tehetetlenségi nyomaték kizárása.

yamaha_freestyle_es_haromhengeres_koncepciok_kolnbol

yamaha_freestyle_es_haromhengeres_koncepciok_kolnbol

ugrás fel