De nem csak Eicma van ám csak a világon: a Yamaha három koncepcióval képviselteti magát a tokiói autós-motoros seregszemlén, ahol inkább a négykerek?ek a hangsúlyosak, a motorgyártók viszont el?szeretettel mutatják be itt jöv?koncepcióikat. Így tettek a hangvillások is, íme a lajstrom.
Y125 Moegi: retró-stílusban épített, amolyan kézm?ves-remeknek tetsz? járgány, ami a kerékpár és a motor el?nyeit egyesíti – sokban hasonlít a régi korok motorizált biciklijeire (ha ránéz az ember és hunyorít, könnyen láthat bele egy Bianchit vagy egy Motom 48-at, csak hogy két legendát említsünk). 125-ös blokkal szerelik, ultrakönny? váza van és igazán csinos városi közleked?eszköz.
XTW250 Ryoku: mindhárom közül ez t?nik a legközelebbinek egy szériaérett motorhoz. „Unrestricted, anytime, anywhere” – ez a szlogen, és ennek megfelel?en, SUV-os karakter? motort álmodtak meg a mérnökök. Szintén egy egyszer?en kezelhet? motor, ami minden évszakban, minden borításon bevethet?, amolyan telekre járós gépnek máris elfogadnánk, de munkába menni vagy éppenséggel túráz(gat)ni is alkalmas. Agresszív stílusban, spártai dizájnnal, rettenet gumikkal.
EC-Miu: a legrafináltabb és legfuturisztikusabb modell ezen három közül, elektromos városi gép az smkp osztályba pozicionálva, két hátsó kerékkel a nagyobb stabilitás érdekében. A Yamaha bevallottan hölgyek részére fejlesztette ezt a munkát, amely több ponton érdekes megoldásokat vonultat fel (pillantsunk csak az elejére…)
Legutóbbi hozzászólások