A Yamaha egy teljesen új 1.300-as custom-mel b?víti cirkálói sorát, a Star családot a 2007-es esztend?ben. A jókora méretekkel bíró XVS 1300-ban egy teljesen új fejlesztés? blokk dolgozik, amely nem a jelenlegi 1.100-as származéka.
Elektronikus befecskendezés, V60°, hengerenként négy szelep, retrós szerkezeti elemek mögé rejtett vízh?tés, katalizátoros kipufogó és megfelelés az Euro-3 károsanyag-kibocsátási normának. Címszavakban ennyi, de nagyon érdekes néhány, a cirkálók mez?nyében szokatlan m?szaki megoldás, amit ez az er?forrás vonultat fel.
A furat és löket viszonya például nagyvonalú 100×83 mm, ezzel az aránnyal akár sportmotornak is beillene. A hangvillás gyárban esküsznek rá, hogy ez az arany középszer a jó teljesítmény és a remek vezetési élmény közt.
A futóm?vet is cserélték. A váz klasszikus bölcs?szerkezet, az els? villa hagyományos, 41 mm szárátmér?j?, hátul progresszív csillapítás és cruiserekre szintén nem éppen jellemz? felfüggesztés-megoldás. Ugyancsak nem a normát követi a járm? tömegelosztása (48% el?l, 52% hátul), ami radikális a cirkálók mez?nyében és szórakoztató vezetést sejtet.
A fékekr?l: 298 mm-es tárcsapár, kétdugatty?s féknyereg el?l, 298-as átmér?j? tárcsa hátul. Érdemes egy pillantást vetni a 170/70 méret?, jókora hátsó gumira.
Legutóbbi hozzászólások