EST. 2002

Yamaha MT-01 SP

Ami tavasszal még csak kósza híresztelés volt, az ?szre hovatalos bemutatóvá érett: a Yamaha prezentálta új limitált szériás er?gépét, az MT-01 SP-t, a m?nem rajongóinak nagy örömére.

A legszembet?n?bb és legalapvet?bb változás, hogy el?re és hátulra is az Öhlins felfüggesztései kerültek: a 43 mm szárátmér?j? teleszkópvillát kimondottan ehhez a modellhez fejlesztették, beállítása így maga a tökély, olvassuk a katalógusban.

A hátulsó rugóstagról meg az általa szavatolt menetstabilitásról, man?verezhet?ségr?l, kényelemr?l hasonlóképpen szuperlatívuszokban írnak a gyáriak, és nyilván remek alkatrészekr?l van szó. Mindkét felnire Pirelli Diablo Rosso abroncsok kerülnek, 120/70-17 illetve 190/50-17 méretben. Újdonság, hogy a kormány átmér?je az alapmodell 25,4 mm-ér?l 28,6 mm-re n?, ez is ráer?sít a motor izmos küllemére. Valamivel sportosabb lesz az üléspozíció is.

A színösszeállítások ugyancsak újak, a figyelmet egyb?l magára vonzó vörös-fehér kombináció a tankon telitalálat, és tényleg teljes a vizuális harmónia a sárvéd? fényezésével és a krómozott MT logóval, aranyszín felnikkel, kétszín? nyereggel. Vannak persze, akiknek ez a ‘túlbonyolított’ formavilág nem jön be, de kifejezetten nem is ?k a célcsoport.

A célcsoport a Kodo Népe, közülük is azok a szerencsések, akik megengedhetnek maguknak egy 17 ezer eurós kiadást egy exkluzív motorért cserébe.

ugrás fel