EST. 2002

Yamaha, Phillip Island, 3.

Megdöntetlen maradt Rossi második napon mért 1.30.72-es legjobb körideje:
a harmadik, befejez? munkanap során az er?s és állandó szél miatt nem sikerült
a javítás. Ez egyben azt is jelenti, hogy az ausztrál ringen volt téli tesztelések
összesítésében a leggyorsabb Max Biaggi, 1.30.21-gyel. Az M1 és
az RCV következ? közös találkája Barcelonában lesz, március 26-tól.

Rossi összesen nyolcvanöt kört ment, és az id?eredmények ellenére pozitívan
nyilatkozott: ‘Ma komoly szél nehezítette a munkánkat: ez volt idén télen
az utolsó alkalom, hogy itt dolgoztunk. Nagyot haladtunk el?re a gumikkal,
és a délutáni nagydíj-szimuláció sem sikerült rosszul. Meglátjuk, hogyan megy
majd más pályákon. Ebb?l a szempontból igen érdekes lesz a barcelonai és
jerezi IRTA-teszt
, hiszen ezzel a motorblokkal és ezzel a setuppal eddig
csak két helyen, (Sepangban és Phillip Island-en, a szerk.) mentünk. A most
következ? két spanyol állomás a fékbeállítások miatt lesz fontos.’

Javultak viszont Carlos Checa és Marco Melandri napi eredményei, a társakkal
szemben megint Norick Abe motorozott gyengébben, b?ven 1.33-on kívül. Melandrinak,
ahogy tegnap betippeltük, valóban a fényhiány lehetett a baja: ahogy kisütött
ugyanis a nap, máris mosoly ült ki a jó Macio arcára. ‘Ma már sokkal
jobban ment
. Konstruktív bírtam lenni, és éreztem a motort. A tegnapi szörny?
nap után összegy?ltünk a csapattal és kibeszéltünk mindent, ami az M1 beállításaival
kapcsolatos, ideértve a tavalyi és idén februári tapasztalatainkat is. Reggel
aztán változtattunk, és a dolgok elindultak jó irányba: ennyi kellett’
nyilatkozta az olasz.

Harmadik (utolsó) nap, nemhivatalos id?eredmények:

Rossi, 1.30.80

Checa, 1.31.30

Melandri, 1.31.92

Abe, 1.33.69


ugrás fel