Hosszú hónapok várakozása és találgatásai után – megújul-e valamelyik iwatai sportmotor, ha igen, melyik és hogyan fog kinézni – íme a válasz minden kérdésre. Nem fotómontázs, sem special bike – ez a 2006-os Yamaha R6, a maga teljes valójában. Az ?szi nagy motorkiállítások során már testközelb?l megvizsgáltajuk és hamarosan bepillanthatunk a m?szaki adatlapba is.
Hogyan építsünk motort a divatirányzatok figyelmen kívül hagyásával.
Klikk.
Az idomzat vonalvezetése a legels? R1-ekére emlékeztet, s igen szépek az új grafikák (egyel?re egy vörös és egy kék változat megléte biztos, amelyet vélhet?en egy szürke verzió egészít majd ki). Az igazán kis méret? fejidom és a keskeny farok mellett meg kell említeni az új kipufogót ‘gixerisztikus’ terminál- lal, az elt?n? utas-lábtartót, az áthelyezett fékolaj-tartályt és az eddig kiadatlan rendszámtábla-tartót.
A külcsínyt egy látszatra csúcskategóriás fékrendszer, a klasszikus R1-stílusú tank és egy – az R1 debütálásának idejét, a ‘h?skort’ visszaidéz? – meglepetés: a vörös szín? nyereg.
Adatokat még nem tudhatunk, de nagy valószín?séggel teljesen új a blokk és többek becslése szerint 130 LE körül teljesít nyomás alatti airbox mellett. A váz maradt a jól bevált Deltabox szerkezet. Nyilván lesznek áldásos hatásai a megnövelt méret? légbeöml?nek illetve futóm?-vonalon az Aprilia RSV-ére emlékeztet? rugóstagnak – melynek banán alakja azért is szükséges, hogy elférjen az új kipufogócs?. A fékberendezés majdnem változatlan, de a részletekért érdemesebb megvárni az anyagyár közlését.
A 2006-os R1 részleteiben frissül, és érkezik mellé a jöv? évi SBK motor alapjait adó R1SP
Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
|
üzleteiben.
|
Legutóbbi hozzászólások