EST. 2002

Yamaha-tesztsorozat, Mugello

Alex Barros megközelítette Valentino Rossi tavalyi mugellói pole-rekordját
(1’51”258): kicsúszása ellenére nagyszer? id?vel, 1’51”7-tel zárt.

Nála valamivel lassabb (egyel?re) Carlos Checa (1’52”1oo), aki az
új vázzal való kísérletezgetés közepette kétszer is megkóstolta a toszkán aszfaltot.

Checa a régi beállítású M1-gyel regisztrálta legjobb körét,
bár el?ször azzal esett: ‘Ezen a pályán nagyon nehéz megtalálni az arany
középutat… egy kicsit túlhúztam, ennyi történt.’ – mondta. ‘Aztán
szinte csak az új vázzal pörögtem, és jónak t?nik a feedback – sajnos,
utána megint estem, és abbahagytuk az egészet. Le Mans-ra kiderül, hogy melyik
vázmegoldás a szimpatikusabb – itt, a Mugellón az új valamivel jobban muzsikált.’

Hosszú, méla köröket rótt Marco Melandri, összesen hatvanötöt. Aztán
még tizenhetet – utóbbiakat felkészülés gyanánt a Francia Nagydíjra.
Alaposan el is fáradt, háta sajgott. ‘De boldog vagyok, mert sok kört mentem.
Ez volt a lehet? legjobb felkészülés Le Mans-ra. Most pár napot pihenek, aztán
folytatom az edzést – ha így folytatom, még a végén teljesen felépülök.’

Davide Brivio csapatmenedzser elégedetten nyilatkozott: ‘Tavalyhoz
képest egy teljes másodpercet javultunk.’

Bíztató jelek a szerencsétlenül sikerült jerezi nagydíj után…

Az id?k:

Barros 1’51”7
Checa 1’52”1
Jacque 1’52”8
Melandri 1’53”o
Abe 1’53”1
Nakano 1’53”5

ugrás fel