Ha valaki tehát az 5oo henger?rtartalom-növekedésére fogadott, vesztett. A
motor marad félliteres, és nagyot a külcsíny sem változott, ám az érkez?
újítások szaftosnak ígérkeznek.
5oo köbcenti elég egy robogónak, gondolta a Tmax, és maradt, amekkora volt.
11:1-re n?tt viszont a kompressziója, és elektronikus lett a befecskendezése.
Az eredmény nem csupán a potenciállal kapcsolatos adatok megnövekedése (44 LE
75oo fordulaton, illetve 47,6 Nm-es forgatónyomaték 625o-en), hanem a kibocsátott
gázok Euro-2 normatíva alá tisztulása is. Ötszáz ez is, de sokkal több technológiával.
Dicsérend? a Yamaha döntése, hogy megtartotta a maxi scooter egyensúlyát, ahelyett,
hogy teljesítményrekordok hajhászásába fogott volna.
Egyensúlyban fejl?dött a legnagyobbat a Tmax: a motor módosításain túl sokkal
könnyebb a villa, új az egyedi rajzú hátulsó tárcsa (15 hüvelyk) és a 14o/7o-14
illetve 15o/7o-15 dimenziójú radiális abroncsok. A futóm? változtatásai lényegretör?ek,
de nem úszta meg a fékrendszer sem. Fékezésben a 2oo4-es Tmax hatékonyabban
lép majd fel, mint el?dje.
Nem sokat változott a Yamaha küls? megjelenése, a m?szerfal kidolgozása viszont
halad a korral. Fordulatszám- és sebesség-mér?, mindkett? lcd-kijelz?vel.
Illetve egy nüansz, csak a rend kedvéért: az immobilizer.
Legutóbbi hozzászólások