‘Ha leszeded róla a m?anyagokat, a segédvázat és a kipufogót, egy nagyon érdekes vonalvezetés? váz bukkan el?. Kevesen számítanának egy sportmotoros alumínium vázra egy robogón, így aztán amellett döntöttünk, hogy ez lesz a projekt vezérfonala.’ A Walz– és a Lazareth-féle Yamaha TMax Hyper Modified-átépítés után végszóra itt a Roland Sands alkotta kétkerek?. Idézzük az alkotót.
‘Hogy egy igazi versenydögös imázst kapjon, rácsokat kellett a vázszerkezethez építenünk, újra kellett alkotnunk a teljes farokidom-részt, le kellett cserélnünk a kormányt egy egyenes darabra, le kellett selejteznünk a m?szerpanelt is, újra kellett b?rözni a nyerget, hogy egy szinte fenyeget?, hot road-os kinézetet kapjunk. Még a beöml?ket is mi csináltuk. Miután leszedtünk minden m?anyagot, kellett valami, amire az ember a lábait teheti – ezért dupláztuk meg a beöml?csöveket és neveztük át gyakorlatilag lábtartóvá. AZ els? sárvéd?t egy Yamaha R6-ról loptuk, persze kissé átalakítottuk, miel?tt fölkerült. Aztán jöttek az új karterek, amiken könnyítettünk ezzel a szíjas megoldással, amit?l persze még extrémebb az egész dizájn. Mindez kb. négy hetünkbe került, mondanom sem kell, nem volt egy egyszer? menet.’
‘Nagyon komoly stresszhelyzetet jelentett ez a projekt, sokkal komolyabbat, mint egy klasszikus motorátépítés. Állandóan küzdenünk kellett azzal a vágyunkkal, hogy motorrá tegyük a Tmaxot. Ez túl egyszer? lett volna: fogsz egy talmi benzintankot meg egy farokidomot, és átmorotosítod, ami a kett? között van – de mi szerettük volna megtartani a robogós vonalat. Ez egy igazi, nagy csata volt, de azt hiszem, megnyerül, legalábbis az emberek reakcióiból ítélve.’
‘Tettem pár kört vele, és a népek egyszer?en meg?rültek, amikor meglátták. Hogy ?szinte legyek, én sem hittem volna, hogy ennyire tetszet?s lesz. Különleges, dögös és nagyon jól megy! Ugyanaz a vezetési módja, mint az eredeti Tmax-é, de sokkal könnyedebb és agilisebb, a versenykipufogónak köszönhet?en pedig olyan érzése támad az embernek, mintha egy terepmotoron ülne. ?rület!’
‘Az emberekben valamiért az él, hogy én a cirkálók megszállotja vagyok, de valójában sokkal jobban vonzanak a krossz- és a versenymotorok. De akárhogy is legyen, senki sem választ el többé az én Tmax Hyper Modified Yamahámtól! Hihetetlen, hogy egy robogó van a garázsomban! Nincs más dolgom, mint rászerelni egy szörftartót, fogni a deszkát és irány a strand!’
Legutóbbi hozzászólások