EST. 2002

Yamaha V-Max hipermódosítva

Rendhagyó módját válaszotta a Yamaha a V-Max modell népszer?ségének szinten tartásához: a tavaly ?szi milánói motorkiállításon három speciális változata jelent meg az izom-ikonnak a hangvillás standon. A kaliforniai Roland Sands, a francia Ludovic Lazareth és a német Marcus Walz építették át a 2008-ban modernizált V4-est.

Közülük a harmadikról, a Hockenheimring szomszédságában tevékenyked? Walz m?helyr?l és a V-Max Hyper Modified névre keresztelt custom bike elkészítésének körülményeir?l adott közre egy videót a Yamaha Motor Europe tubusos csatornája (angolosok nagy el?nyben). ‘A célom az volt, hogy egy pályamotort készítsek a V-Maxból, azaz hogy mintegy sportmotorként legyen vezethet?, de ugyanakkor akár a városi közlekedésben is megállja a helyét. Fontos volt, és ezt mindvégig szem el?tt kellett tartanom, hogy paramétereiben megfeleljen a közúti forgalomba helyezhet?ség, a német TÜV szabályainak, amit csinálok’ – idéztük Walzot még tavaly novemberben a hivatalos brosúra nyomán. Itt azért már többet megtudhatunk róluk és a konkrét munkáról.

A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy id?re elkészüljenek a motorral – hogy pontosan mennyi id? állt rendelkezésülre a felkérést?l a szalonig, azt persze nem árulja el. A koncepcióbéli kihívásokról is szól – nehézséget jelentett mindjárt, hogy ‘a V-Max már önmagában is egy stunt-custom bike’, így ?k tulajdonképpen csak optimalizáltak rajta egyet s mást, saját szájízük szerint, azt szem el?tt tartva, hogy pályán és utcán egyaránt motorozható gép legyen az eredmény. 

A VMax-tulajok akár a jöv? szezonra átfaraghatják kétkerek?jüket, hiszen a három építész m?ve átalakító kit formájában megrendelhet? lesz. Minden fontos részletet, illetve még több adatot megtaláltok a www.vmax-hyper-modified.com oldalon, ahol a ‘Get your VMAX Hyper Modified’ gombra kattintva tudhattok meg további részleteket a három változatról. 

Yamaha V-Max

Yamaha V-Max

Yamaha V-Max

ugrás fel