A rendszer összetétele és m?ködési elve dióhéjban a következ?: az alap
egy hidraulikus pumpa, amely a váltó doboza fölött található, és egy olajozott
lánc helyezi m?ködésbe. A pumpa mozgása magas nyomású, egyirányú fluxust eredményez
a zárt hidraulikus körben, amely flexibilis cs?-elvezetések útján juttatja el
magát a folyadékot az els? kerék csonkjára helyezett hidraulikus motorba.
Az els? kerék meghajtottsága egyenesen arányos a hidraulikus folyadák nyomásával
(értelemszer?en), ami meg a hátsó kerék meghajtottságának függvényében változik.
A rendszer ennélfogva önszabályozó, és minden esetben optimálisan képes elosztani
a két kerék közti meghajtást.
Gyakorlatilag a hátsó kerék tapadás- (azaz effektív meghajtás-) vesztése esetén
az els? kerék azonnal kompenzál. A rendszer taratúrája egyéni igények
szerint állítható.
A összhatás nemcsak hatékonyság és rugalmasság, de általánosan könny? kezelhet?ség:
a 2-Trac rendszer szerkezeti átalakítás nélkül szerelhet? szinte akármilyen
motorra. Így aztán nem csoda, hogy a Yamaha már más járm?vek (f?ként robogók
és sportmotorok) összefüggésében is foglalkozik ezzel az el?remutató, innovatív
szisztémával. S?t: adott esetben a 2-Trac jelentheti a Yamaha M1 MotoGP meghajtással
kapcsolatos betegségére a gyógyírt.
Ha valakit konkrétumokat szeretne tudni a motor értékesítésér?l az keresse
telefonon a Yamaha itthoni képviseletét : 247-1522
Legutóbbi hozzászólások