Er?s offroad motornak számít ez a négyütem? enduro. A 2003-as évjárat ötszelepes, egyhengeres motorjának lökettérfogatát 449 ccm-re emelték, ezáltal a motor minden fordulatszám-tartományban még jobb teljesítmény elérésére képes. A motor egyes alkotóelemeinek tömegét csökkentették azáltal, hogy titán alkatrészeket építettek be pld. a szelephajtóm?be titánszelepeket, valamint kipufogó-rendszer is tartalmaz néhány titánelemet.
A könnyebb vázat egy csavarozott alu-hátsórésszel díszítették, a tengelytáv a 426 ccm-es el?dével szemben összesen 5 mm-rel rövidebb lett.
Az újonnan kialakított légsz?r?ház egy oldali gyors záróretesszel m?ködik, és új m?anyagrészekkel van felszerelve.
A WR típust az YZ moto-cross típustól többek között a 18 colos hátsókerék, a fényszóró és a hátsólámpa különbözteti meg.
Indításnál a motor akár sportosan berúgható, vagy egyszer?en az indítógomb megnyomásával indítható.
Legutóbbi hozzászólások