EST. 2002

Zaeta DT 530

Kiállított a kevésbé ismert Zaeta nev? gyártó is a milánói Eicmán, méghozzá a DT 530 nev? modelljüket csodálhatta a publikum. Az olasz konstrukt?r gépe egy olasz csapat színeiben versenyez a tengerentúli dirt track bajnokságban, maga a modell pedig két személlyel közúti forgalomba helyeztet? Európában, noha vérvonala nagyon is versenymotoros.

Zaeta DT 530

Ez egyike a szériában gyártott és piacon forgalmazott legkönnyebb közepes lökettérfpgatú gépeknek: a Zaeta DT530 Urban Rebel menetkészen 110 kilogrammot nyom csupán, ehhez mintegy 50 lóer?s teljesítmény társul. A vázszerkezetet és a f?bb alkatrészeket a team saját maga tervezte, kivitelezérül pedig Olaszországban történik – a váz és az alumínium hidak, lábtartók és konzolok gyártásához a Zaeta partnere az In-Motion nev? gyártó, amely egyebek mellett a MotoGP-ben szerzett óriási rutint az évek során.

Zaeta DT 530

A szintén alu benzintank teljes egészében kézm?ves munka, a farokidom pedig karbonra cserélhet?, gyári extraként. A küll?s felniket a Kineo, a kipufogót a Termignoni, a hátsó felfüggesztést az Öhlins jegyzi, el?re szintén extraként kérhetünk Öhlins teleszkópot. 

Zaeta DT 530

 

ugrás fel