EST. 2002

Zontes – Daytona G125

Hagyományos motorépítést ötvöz a legújabb technológiákkal, a belépő piacra szánt Daytona G125. A gyártó egy teljes sorozatot mutatott be, melynek tagjai a X310, V310, T310, R310 és az R250. Az általunk kiválasztott verzió egy kezdőknek kínált városi naked, mely olyan felszereltséget kapott, amivel nagymotoros piacon is meglepné a versenytársakat.

A 4 ütemű erőforrás 15 lóerővel és 16 Nm nyomatékkal, valamint két választható móddal érkezik. A 6 sebességes váltó és választható ECO vagy SPORT mód lehetővé teszi, hogy minden szituációban kihozzuk a legtöbbet a motorból.

A motort teljes fékrendszerét BOSCH elektronika vezérli, az elöl és hátul is tárcsafékes rendszer a német gyártó ABS rendszerét használja a biztonságos megállás érdekében. A futóműben elöl Upside Down, fordított teleszkópot, míg hátul aszimmetrikus alumínium lengőkart találunk. A motor 20 literes kapacitású üzemanyag tankkal érkezik, mely a kis fogyasztás mellett hosszú túrákra is bőséges lehetőségeket kínál. Az eloxált riser kormány és a kormány végén található tükrök, mind azt mutatják, hogy a gyártó nem bízta a véletlenre a megjelenést.

Már ezek is kiemelnék a piaci konkurensek kínálatából a Daytona modellt, de most nézzük azokat a funkciókat, melyek nagy motoroknál is csak ritkán kerülnek alapmodellbe:

Kulcs nélküli indítási rendszer

Teljes LED világítás

Modern kapcsolók, rejtett világítással

Elektromos tanksapka

Elektromos ülés nyitás

Elektromos kormányzár

USB töltő

A motor 2020 júniusban érkezhet meg az Európai piacra és 2595 euró lesz az ára.

ugrás fel