Sete Gibernau (191 p.) és Max Biaggi (161) támadásai egyre jobban
emlékeztetnek a lengyel lovasság offenzívájára a komplett német tankhader? ellen.
T?nhet szenvedélyesnek, vagy éppen heroikusnak az üldöz?k harca, innent?l nagyobbfajta
csodának kéne következnie, hogy Rossi kezében meginogjon a kormány.
Gibernau kétszeresen is veszített Estorilban: egyszer, mikor engedte nyerni
Rossit és másodszor, mikor hagyta magát Capirossi által leel?zni az utolsó kanyarban.
Mondta a spanyol, hogy nem volt rendben a motor, de mondhatta. Maximum újból
lesz?rtük a Nagy Igazságot: a gyári Honda nagyon rendben van, az "ügyfeleké"
meg néha nem. És akkor mi van.
De Rio gyors pálya, úgyhogy figyelni kell a vörösökre is, akiknek Capirossija
(113 p.) a következ?ket mondta nemrég: "a Rióival kezd?dnek a kedvenc pályáim".
Bizakodik Bayliss is (1o6 p.), aki egyre jobban beleszokik a MotoGP légkörébe…
Nagy terveket szövöget a Yamaha, sajtóközleményük szerint gy?zni akarnak Brazíliában.
Tény, hogy jevuló tendenciát mutatott a csapat, és Checa meg Melandri
egyaránt jó formában lehetnek, Yamaha-gy?zelemre egyel?re azonban senki ne fogadjon.
Az Aprilia Jerezben tesztelt a héten, f?leg gumikat. Ez a hír nem rengette
meg a világot, ahogyan a noaleiek 2oo3-as karrierje sem a királyn?-kategóriában:
talán majd jöv?re.
Legutóbbi hozzászólások