EST. 2002

Honda CB125X és CB125M

Mint minden évben, idén is képviselteti magát a világ legnagyobb motorkiállításán a Honda, sőt a gyártó standján ezúttal is lesz „dizájnstúdió”, ahol csupa, a jövőbe mutató kétkerekűvel ismerkedhetnek meg a látogatók.

Itt bocsátja közszemlére legújabb munkáit a márka római K+F központja is, nevezetesen a – tavaly piacra dobott – CB125R alapjaira épülő CB125X és CB125M modelleket.

CB125M and CB125X Concepts

A nyolcadliteres gépek az elmúlt években reneszánszukat élték az európai piacon, erről árulkodik, hogy eladásaik 25%-kal nőttek 2018-ban. Ezt a trendet igyekszik meglovagolni a Honda fejlesztőcsapata, élén Valerio Aiellóval, aki kifejezetten avantgárd gépekkel rukkolt elő a vásárlók legnagyobb örömére.

A vörösben pompázó CB125M a street stílus meztelen, szupermotós dizájnelemeket is felvonultató képviselője. Minimalista formavilágát éles, futurisztikus vonalak határozzák meg, és olyan részletek teszik látványosabbá, mint a rövid, magasra húzott farokidom vagy a kompakt, LED fényszóró.

A hófehér CB125X kalandmotor egyenesen a sci-fik világába repíti szemlélőjét. Jellegzetes vonalak tagolta idomzata sportos, egyszersmind letisztult hatást kelt, erre játszik rá a vázzal szinte eggyé olvadó nyereg, az agresszív, dinamizmust sugalló stílus és az előre súlyozott formaterv.

A CB125X orr-részét három lámpaegység uralja, ezekből egyet középre helyeztek, egyet-egyet pedig az oldalidomokba integráltak. Azon túlmenően, hogy egyedi megjelenést kölcsönöznek a modellnek, a láthatóságot, így a menetbiztonságot is fokozzák.

Az újdonságok első sorban a fiatalabb látogatók képzeletét hívatottak megragadni, rámutatván, hogy mennyi lehetőség rejlik a kétkerekűekben.

ugrás fel