EST. 2002

Kawasaki Ninja H2 2019

A Bonneville Speed Weeken mutatja be a japán gyártó a 2019-es modellt. Megnőveltéka teljesítményét az erőforrásnak, így már 231 lóerővel rosszalkodhat az aki a zöldek csúcs kategóriás motorját válassza. Ráadásul a Kawasaki állítja, hogy kevesebb üzemanyagot fog fogyasztani a megnövelt teljesítménye ellenére is a H2. Ezt első sorban a légszűrő és égéstér áttervezésével érték el, valamint egy teljesen új elektronikus vezérlőegységgel.

A nagyobb teljesítmény nagyobb sebességet is jelent, ezért Akashi a régi féknyergeket a vadi új fejlesztésű Brembo Stylema családra cserélte, a gumiknák a Bridgestone RS10 helyett az RS11 fog a felnikre kerülni.

Az esztétika területén is lesznek változások, a blokkra felkerül a „Super Charged” logó és a motort egy ónjavító festékkel fogják fényezni. Ez a különleges anyag magas hő hatására az apróbb karcolások eltűnnek a felületről.

Az új műszerek Bluethoot kapcsolatra is képesek és a „ Rideology” alkalmazásnak köszönhetően együtt tudnak működni okostelefonjainkkal. Így a vezető bármikor elérheti a motorhoz kapcsolódó adatokat, üzemanyagszintet, akkumulátor állapotát, valamint útvonal és karbantartási határidőket.

 

 

ugrás fel