EST. 2002

Nyilatkozatok

‘Engedtük, hogy Valentino megbarátkozzon a motorral, hiszen id?re
van szükség, amíg az ember belerázódik a vezetésbe egy ilyen hosszú kihagyás
után. Éppen ezért csak apróságokon változtattunk tegnap óta, hogy a motor minél
jobban hasonlítson ahhoz, ami Rossi igénye. Próbálunk adatokat gy?jteni,
és megindulni a helyes úton: most mindenki erre koncentrál‘, mondta
Burgess
a libero.it-nek.

Masao Furusawa, a Yamaha MotoGP fejlesztési projektvezet?je, aki kétszáz
ember munkáját koordinálja, Rossit ?a mi Doktorunknak? nevezte, aki nagyon jól
diagnosztizál. Ezenkívül több interjúban rámutatott arra, hogy a puszta teljesítmény
nem minden: szükség van stabil futóm?re is.

Nagyon elégedett vagyok a mai munka végeztével ‘ mondta maga
a világbajnoki címvéd?.

Ma jó tempót diktáltam, a változtatásoknak köszönhet?en egyenletes
ritmusban motoroztam. A felfüggesztés-beállítások és a Michelin 16.5-ös els?je
remek összhatást adnak
, boldog vagyok hogy eddig eljutottunk, nem elfelejtve,
hogy sok munka van még a motorral. Az újonnan fejlesztés alatt álló motorblokk
egész jónak t?nt, de még rengeteg tennivaló vele ahhoz, hogy érdemben lehessen
róla nyilatkozni.’

A Gauloises Fortuna Yamaha spanyolja, Carlos Checa 58 vasárnapi köre során
f?ként gumiborításokat tesztelt
. ‘ Bizonyos zónákban jó a motor, de
egyel?re nem értük a tervezett stabilitást. Mentem egy-két 2’04 alatti kört,
de holnapra ennél jobbat várok.’

Furcsa volt elesni – mondta Marco Melandri ‘ volt már egy
ehhez hasonló ügyem tavaly, ugyanezen a pályán, nagydíj közben. A vállam
határozottan javul, ám ma körr?l körre éreztem, hogy fáradok. Olyan volt, mintha
valaki minden körben egy tíz kilós súlyt er?sítene a motorhoz.’

‘Javulgatunk’ nyilatkozta Norick Abe. ‘ Holnap
megpóbálunk megint lépni egyet el?re, és meglátjuk az eredményt.’

A csapatf?nökök, Davide Brivio és Hervé Poncharal természetesen örülnek
és optimistán beszéltek a vasárnapról
.

ugrás fel