A Motorosport.com azt állítja, hogy Vale ment a 2019-es Yamahával és interjút adott az oldal kollégáinak.
Az interjúból kiderül, hogy kipróbálta az M1 2019-es változatát, de csak remélni tudja, hogy nem ez a végleges verzió. Szerinte, alig tér a mostani típustól, csak kisebb módosításokat talált rajta. Bízik benne, hogy Iwata komolyan veszi a fejlesztéseket, véleménye szerint jelenleg a motor a legnagyobb problémájuk. A 2019-es verzió feltűnően későn érkezett, a Yamaha általában Brnó után már tesztelésre bemutatja a jövő évi modellt, most azonban ez sem történt meg.
Circuito Marco Simoncelli,Misano
Sabato,prove ufficiali
📸 @GigiSoldano pic.twitter.com/4AxeQvY5mH— Valentino Rossi (@ValeYellow46) September 8, 2018
Rossi még kiemelte a nyilatkozatban, hogy az Ő munkája nem abból áll, hogy megmondja szükségük van V-motorra vagy új vázra. Betudják azonosítani, és elmondani, hogy mik a jelenlegi problémák, és min kellene változtatni.Véleménye szerint még mindig az abroncsok kombinációjával és első sorban a hátsóval küszködnek. De nem csak egy területre kellene koncentrálniuk, a javításra szoruló pontok eltérőek., külön megnevezte az elektronikát és a motor karakterisztikáját.
Közben Lin Jarvis is elismerte, hogy a csapat kritikus helyzetben van. Nem gondolja, hogy egy teljesen új motorra lenne szükségük, még van 4 hónapjuk a jövő évi prototípus fejlesztésére. „ Sok befektetésre, új és jó ötletekre van szükségünk. Ami azt is jelenti, hogy új mérnökökre is szükségünk van”.
Legutóbbi hozzászólások