EST. 2002

YZF-R1M és YZF- R1 2018

A 2018-as YZF-R1M keresztsíkú motorjával az YZR-M1 gyári MotoGP verseny-motorkerékpárokból származó kifinomult elektronikus vezérlő- technológiáival az YZF-R1M lehetőséget biztosít a versenyzőknek és a pályanapok résztvevőinek, hogy képességeik csúcsán teljesítsenek.

A keresztsíkú motor egyenetlen, 270-180-90-180 fokos gyújtási sorrendje minden dugattyúnak és hajtókarnak független és különálló mozgást biztosít, ami jobb teljesítményt eredményez az alacsony és közepes fordulatszám- tartományban – a verseny-motorkerékpárok által ihletett motort szintén jól felismerhetővé teszi a kipufogó egyedi dübörgése. 

Az YZF-R1M exkluzív Öhlins elektronikus versenyfelfüggesztése (ERS) a szupersport kategória legfejlettebb felfüggesztési rendszere, mely automatikusan és zökkenőmentesen alkalmazkodik a versenypálya körülményeihez. A rendszer ezt a motorkerékpár hattengelyes inerciális mérőegysége (IMU) által küldött adatok azonnal elemzésével, és a villa és a lengéscsillapító beállításainak folyamatos és zökkenőmentes finomhangolásával végzi.

A 2018-as YZF-R1M a legújabb Smart EC 2 ERS egységgel rendelkezik, mely legkifinomultabb Öhlins rendszer, ami valaha tömeggyártott motorkerékpárra került. Az ERS megakadályozza a villa összenyomódását és a hátsó rész „leülését” – az YRC segítségével pedig az ERC fékezés, gyorsítás és kanyarodás közben viselkedése és karakterisztikája külön, egymástól függetlenül beállítható.

A 2018-as YZF-R1M egy minden eddiginél kifinomultabb gyorsváltó rendszerrel rendelkezik, mely megbízható és gyors sebességváltásokat tesz lehetővé, a tengelykapcsoló használata nélkül.Már a 2017-es YZF-R1M is rendelkezett QSS-sel, mely zökkenőmentessé tette a felváltásokat, a 2018-as modell QSS rendszere azonban már a visszaváltásokat is tudja kezelni.

Az YZF-R1M-et választó motorosok beállításokat is végezhetnek a QSS-en, így a teljesen színes TFT műszerek Yamaha Ride Control (YRC) funkcióján keresztül kiválaszthatják a számukra legjobb beállítási lehetőségeket. Az YRC két felváltási beállítást biztosít: az 1. üzemmód a leggyorsabb versenykörülmények között, míg a 2. üzemmód finomabb váltásokat eredményez – igény esetén pedig mind a fel- mind a visszaváltási funkciók be- és kikapcsolhatók.

Az YZF-R1M főbb jellemzői:

Legújabb generációs Öhlins elektronikus versenyfelfüggesztés (ERS) Kommunikációs vezérlőegység (CCU) vezeték nélküli átprogramozási lehetőséggel
Az YZR-M1-ből származó karbon burkolat
998 cm3-es, 200 lóerős, keresztsíkú 4 hengeres motor
6 tengelyes IMU giroszkópos/G-érzékelőkkel a 3D mozgási adatok rögzítéséhez Dőlésérzékelő kipörgésgátló/kicsúszásgátló Kerékemelkedés-vezérlés/rajt-elektronika/széles, 200-as hátsó gumiabroncs Dőlésérzékelő ABS/egyesített fékrendszer
Rövid tengelytávú alumínium Deltabox váz
Felfelé álló lengőkar
Magnéziumból készült hátsó váz

Szín : Silver Blu Carbon

2018 Yamaha YZF-R1

Az YZF-R1 számos olyan fejlett elektronikus vezérlő-technológiát tartalmaz, mint az YZF-R1M. A versenypályán elért eredményei magukért beszélnek: 2017- ben megnyerte a hosszútávú világbajnokságot, sorozatban harmadszor nyerte meg a szuzukai 8 órás versenyt, ezzel új rekordot felállítva, valamint a 2017-es Le Mans-i és a Bold d’Or 24 órás verseny első díját is elhódította.

YZF-R1 legfontosabb jellemzői:

Frissített gyorsváltó rendszer (QSS)
998 cm3-es, 200 lóerős, keresztsíkú 4 hengeres motor
Csúcskategóriás elektronikus vezérlőrendszerek
6 tengelyes IMU giroszkópos/G-érzékelőkkel a 3D mozgási adatok rögzítéséhez
Dőlésérzékelő kipörgésgátló/csúszásgátló
Első kerék elemelkedését szabályozó rendszer és indulásszabályozás Dőlésérzékelővel ellátott verseny ABS/egyesített fékrendszer
Rövid tengelytávú alumínium Deltabox váz
199 kg feltöltve
Felfelé irányuló rácsos lengőkar/magnézium hátsó váz
Magnézium kerekek és alumínium üzemanyagtartály
Egy mozdulattal állítható vezetési módok
Vékonyfilm-tranzisztor (TFT) LCD-műszerek

 

ugrás fel